הרשמה לזירה הרשמה לזירה האני המאמין שלנו מי אנחנו? איך הפלטפורמה עובדת? מאיפה מגיעים הלקוחות? למה כדאי להירשם לזירה? להכפיל רווחים ללא מאמץ לגייס לקוחות איכותיים לעסק בשת"פ עם קונטקט להיות זכיין של קונטקט בקבלת הצעת מחיר כצרכן הרשמה לזירה

Meet your
expectations

למידע נוסף

להכפיל רווחים ללא השקעה ומאמץ

זירה לגיוס לקוחות איכותיים לעסקים

 
מי אנחנו?

קונטקט הינה פלטפורמה עסקית-חברתית העוסקת בגיוס לקוחות חדשים לעסקים – הכוונה לבעלי מקצוע בתחומים רבים בשיטת "מכרז הפוך". 

שמנו לעצמינו מטרה לספק מענה לצורך של בעלי מקצוע בפתרונות שיווק נישתיים יעילים אשר יתבססו על התאמת ציפיות בין הצדדים הנקשרים מראש      

מה ייחודי בנו?

נכון להיום, באמצעות הצמדת ארנק אלקטרוני ייחודי לכל בעל מקצוע והפעלת רשת קשרים עסקיים מתפתחת טכנולוגיית קונטקט הינה היחידה שמאפשרת: 

א) לחסוך משמעותית בגיוס לקוחות איכותיים לעסק
ב) להזדכות על לקוחות שלא תואמים את הפרופיל העסקי שלכם.
ג) לשלם רק מתוך עסקאות ששולמו לכם! Back to back 

זה לא סוד שרוב קשרים עסקיים שנוצרים לא מתקדמים מסיבות שונות, כך שברוב המקרים, לקוחות רבים שעוברים בדרכיכם פשוט מתבזבזים עבורכם כך שבמקום אפשרות להזדכות עליהם בתמורה מקסימלית שנמדדת בכסף ו/או בלקוחות ובו זמנית לסייע בתיאום איש מקצוע מתאים ללקוח ספציפי הולכים לריק! 

מאיפה מגיעים לקוחות לזירה? 

Online: מגוגל, פייסבוק, מדיה רלוונטית, אתרים ספציפיים.  
Offline: מבעלי מקצוע אחרים בשירותים מתחרים ו/או משלימים גם יחד. 

זה לא סוד שרוב קשרים עסקיים שנוצרים לא מתקדמים מסיבות שונות, כך שברוב המקרים, לקוחות רבים שעוברים דרכיכם פשוט מתבזבזים עבורכם לריק בין אם מדובר בלקוח שמתעניין בתחום אחר (לעסק משלים) או בלקוח לא ממש מתאים לפרופיל עסקי שלך (לעסק מתחרה).  

באמצעות הרשמה לזירה זו תקבלו מיד: אפשרות להזדכות עליהם בתמורה מקסימלית שנמדדת בכסף ו/או בלקוחות ובו זמנית תוכלו לסייע ללקוח פחות רלוונטי עבורכם בתיאום איש מקצוע שיענה לציפיותיו של הלקוח ככל שיהיו – "לכל סיר מצוי איפשהו המכסה המתאים לו" ואנחנו נמצא אותו עבורכם!


כיצד הפלטפורמה עובדת?

על מנת להבטיח לבעלי מקצוע איכות מרבית בדיוק פרופילי לקוחות והתאמה מרבית של בעלי מקצוע לצרכנים בפלטפורמה גם יחד, קיימים מספר צמתי סינון לקוחות הבאים:

·    סינון אנושי מקדים מטעמינו לאחר כניסת לקוח לזירה 
·    פילטרים אוטומטיים אישיים המופעלים ע"י כל בעל מקצוע 
·    חופש בחירה של בעל מקצוע אם מי להתקשר ואם מי לא  

סינון אנושי מקדים מטעמנו: אנו מבצעים עם הלקוח שנכנס לזירה תיאום ציפיות טלפוני מקדים. קונטקט מפעילה Call Center ייעודי אשר מתבסס על מערכות טלפוניה מתקדמות ביותר מוטמע בכל תחום פעילות בשיטה מבוזרת. במקרים רבים המסנן האנושי יהיה בעצמו בעל ידע וניסיון עבודה רלוונטי בתחום.

מערכת פילטרים אישית אוטומטית: לאחר ליווי אנושי ושליחת בקשה מפורטת, המערכת תנתח ותחשוף אוטומטית את פרטי הבקשה רק לבעלי מקצוע שביקשו במסנן שלהם להיחשף לבקשות מסוג זה (פרופיל זה) בלבד.

חופש בחירה של בעל מקצוע: רק במידה ובעל מקצוע מעוניין להגיש הצעת מחיר ללקוח מסוים שקיבל מפלטפורמה יוכל לחשוף את פרטי ההתקשרות עם הלקוח (מספר הטלפון ודוא"ל), כך שרק כמות מוגבלת של עסקים רלוונטיים ביותר שכבר משכו את המידה הבסיסי על הלקוח באופן אוטומטי יוכלו לבחור האם לחשוף את פרטי ההתקשרות (מספר טלפון ודוא"ל) עם הצרכן לקידום תהליך מכירה או לא.   

מערכת דירוג פנימית של בעלי מקצוע

כל בעלי מקצוע שכבר נחשפו להצעות מחיר מדורגים על בסיס שילוב של שני פרמטרים: א) רווחיותם לפלטפורמה ו ב) דירוג צרכנים. לקוח שלא יהיה לו קשר ישיר בתוכנה עם בעל מקצוע לא יוכל לדרג את בעל המקצוע. בתי עסק שידורגו גבוה יותר יקבלו זכות להיחשף מהר יותר לפניות של צרכנים שיוצאים למכרז וההיפך. 

השתתפות במכרז תתאפשר במידה ומועד המכרז לא הסתיים או שמספר טלפון של הלקוח לא נחשף כמות מקסימלית של פעמים ע"י בעלי מקצוע (הראשון שביניהם).
 

 

כיצד הפלטפורמה עובדת? לפלטפורמה מספר צמתי סינון לקוחות: לאחר משיכת בקשת הלקוח המפורטת לבעלי מקצוע (ללא מס טלפון ודוא"ל) על בסיס הגדרת פילטרים / מסנן מקדים שתגדירו וסינון אנושי מטעמינו, רק במידה ובעל מקצוע מעוניין להגיש הצעת מחיר ללקוח מסוים שקיבל מפלטפורמה יוכל לחשוף את פרטי ההתקשרות עם הלקוח (מספר הטלפון ודוא"ל), כך שרק כמות מוגבלת של עסקים רלוונטיים ביותר שכבר משכו את הלקוח באופן אוטומטי יוכלו לבחור האם לחשוף את פרטי ההתקשרות עם הצרכן לקידום תהליך מכירה או לא.   

כל בעלי מקצוע שכבר נחשפו להצעות מחיר מדורגים על בסיס שילוב של שני פרמטרים: א) רווחיותם לפלטפורמה ו ב) דירוג צרכנים. לקוח שלא יהיה לו קשר ישיר בתוכנה עם בעל מקצוע לא יוכל לדרג את בעל המקצוע. בתי עסק שידורגו גבוה יותר יקבלו זכות להיחשף מהר יותר לפניות של צרכנים שיוצאים למכרז. ההיפך גם נכון, דירוג יורד של העסק ישפיע על הגדלת פרק זמן שיעקב אותו מלהיחשף ללקוח פוטנציאלי כל עוד המכרז לא הסתיים או שמספר טלפון של הלקוח לא נחשף כמות מקסימלית של פעמים (הראשון שביניהם).