הרשמה לזירה הרשמה לזירה האני המאמין שלנו מי אנחנו? איך הפלטפורמה עובדת? מאיפה מגיעים הלקוחות? למה כדאי להירשם לזירה? להכפיל רווחים ללא מאמץ לגייס לקוחות איכותיים לעסק בשת"פ עם קונטקט להיות זכיין של קונטקט בקבלת הצעת מחיר כצרכן הרשמה לזירה

Meet your
expectations

למידע נוסף

גיוס זכיינים ומנהלי תיקי לקוחות

משפחת קונטקט מגייסת זכיינים 

גיוס זכיינינים - מנהלי תיקי לקוחות 

קונטקט תחלק בלעדיות (זכיון בשיווק) בתחומים ואזורים גיאוגרפיים בשטחי מדינת ישראל שינוהלו ע"י מנהלי תיקי לקוחות ויתופעלו ע"י יועצים טלפוניים. תפקידם של זכיינים יהיה לגייס ולנהל בתי עסק משתמשים בפלטפורמה דרך ממשק הרשאה מיוחד למשווקים שיקבלו דרך מנהלי הדרכות מטעמנו (מנהלי קונטקט) לאחר הכשרתם לתפקיד. בעלי עסקים מתאימים שיהפכו להיות זכיינים אצלנו יוכלו להינות משני עולמות יחד:

א) להוביל כספקי שירות בתחום התמחות של העסק שלך
ב)  לייצר הכנסה מניבה פאסיבית כמשווק זכיין בתחום 

השקעה כספית נדרשת: בשלבי התפתחות ראשונים קונטקט לא תידרוש מזכיינים (מנהלי תיקי לקוחות) השקעה כספית מעבר לתשלום דמי רציות חודשיים עבור הרשמה, הדרכה ראשונית והשתתפות בעלויות תחזוקת מרכזיית VOIP המתקדמת בארץ – (הכוונה ל Call Center שינוהל על ידכם) 

תפקידם של מנהל תיקי לקוחות (משווקים):

א) לגייס בעלי עסקים ושותפים למיזם
ב) לאשר ו/או להגביל משתמשים 
ג) לתמחר בקשות להצעות מחיר
ד) לחסום משתמשים לא רווחיים 
ה) לאשר תקבולים כספיים לקונטקט
ו)  לאשר אחוזי חלוקת רווחים בין שותפים 
ז) לנהל ולעקוב אחר רווחיות משתמשים
ח) לנהל קולסנטר - ניהול Call Center   

עמידה ביעדים: התקשרות של זכיין (מנהל תיקי לקוחות) מול קונטקט תצטרך לעמוד במבחן היעדים שיוצבו לכל מנהל תיקי לקוחות על מנת שיוכל להבטיח את הבלעדיות בתחומו ואת ההכנסה האקטיבית והפאסיבית שיניבו מאמציו במרוצת הזמן. תוכנית יעדים תסופח לכל תחום בנפרד ותתבסס על פוטנציאל עסקי בכל תחום בשיתוף פעולה מלא מול זכיין מתעניין. 

גיוס זכיינים משקיעים 

מדובר בבעלי עסקים שבאים מתוך התעשיה שמעוניינים לקבל זיכיון ובלעדיות ולפתח פעילות עסקית "חכמה" שלאו דווקא תיהיה תלויה רק בהצלחה של ברשת האינטרנט (הכוונה לשיווק אופליין) או בתנודותיו של מצבו הכלכלי של המשק.

השקעה כספית נדרשת: השקעה כספית תחולק ל 50% תשלום דמי זיכיון לקונטקט ו50% נותרים יכנסו למימון פעילות השיווקית בתחום משווק. גובה השקעה כספית ינתן בהתאם לפוטנציאל שיווקי וגודל התחום ו/או איזור גיאוגרפי למתן בלעדיות בשיווק. 

תפקידם של זכיינים (משקיעים):

א) לנהל מנהלי תיקי לקוחות  
ב) לנהל פיתוח עסקי של התחום 
ג) לנהל קול סנטר (Call Center) 

עמידה ביעדים: המשקיע יוכל להחליט האם לנהל את הפרוייקט בעצמו דרך עובדים שיכשיר או לקבל דרכינו פתרון שיווקי מלא להטמעת מערכך השיווק והמכירה בתחום משווק בו יקבל משקיע את הבלעדיות.          


הערה: לזכיינים משקיעים נוכל לספק פתרון של הטמעת קול סנטר ומנהלי תיקי לקוחות גם יחד כנגד תשלום דמי זכיון והתחייבות בעמידה ביעדים מינימליים והמשך הפעלת הזכיינות.   

חלוקת רווחים: ראוי לציין כי חלוקת רווחים בין זכיינים לקונטקט תיהיה נדיבה במיוחד בהתאם לעמידה ביעדי הפרויקט. במידה והזכיין לא יעמוד ביעדים מינימאליים אשר יוצמדו לכל זכיין בתחומו - אחוזי חלוקת רווחים שלו/ה ידוללו בהתאם.  

משפחת קונטקט מחפשת אנשים עצמאיים, בעלי ניסיון, קשרים והכרות עם תחומים הבאים:
 

א)  פיננסים: מימון, ניהול, ייעוץ וגיוס כספים
ב)  אירועים - חתונות, בר מצוות, הפקת אירועים פרטיים 
ג)  הובלות ולוגיסטיקה לשוק הפרטי ומסחרי
ד)  כנסים וסדנאות – הפקת אירועים עסקיים
ה)  בריאות -  רפואה פרטית כירורגית, אסתטית ופלסטית  
ו)  עריכת דין - כל תחום תחום התמחות משפטי עריכת דין   
ז)  פיתוח תוכנה ועבודות פרילאנס באינרטרנט וסלולר
ח)  רכב – רכישת רכב, ליסינג והשכרת רכב   
ט)  נדל"ן – תיווך מכירה והשכרה    
י)  נופש – וילות וצימרים להשכרה 
יא) שיפוצים ובניה – עבודת גמר, גבס, צבע, ריצוף, כללי
יב) השמה - איתור הון אנושי והטמעתו בחברות

כמו כן אנו מתעניינים במיוחד בנישות הבאות: 

א) אחסון אתרים ופתרונות ענן
ב) עיצוב גראפי ומיתוג (לאינטרנט ולדפוס)
ג) עריכת וידאו, אנימציה והדמייה   
ד) תחזוקת בניינים ועבודה מול בעדי בית 
ה) אטרקציות ובילויים לקבוצות
ו) ועוד       

לסיכום: כל זכיין מנהל תיקי לקוחות ו/או משקיע יקבל הצעה נפרדת לצפייה בפעילות של כלל הסוכנים (הכוונה לאנשי מקצוע) שרשומים תחתיו בתכנית שותפים לרבות אופציות ניתוח ובקרה מתקדמות לניהול תיקי לקוחות של בתי עסק שיעבדו כמשתמשים בפלטפורמה. לכל זכיין תינתן בלעדיות בפעילות בתחום מסווים מהתחומים המפורטים מעלה ואיזור גאוגרפי בשטחי מדינת ישראל בו יופעל הזיכיון. זכיינים (מנהלי תיקי לקוחות) יצטרכו לעמוד ביעדים שיסוכמו מול כל אחד בנפרד בהתאם להתנהגות צרכנית בתחום מתבקש ופוטנציאל עסקי.