Meet your
expectations

תוכנית שותפים קונטקט

סיוע טלפוני בהרשמה לזירה

תודה שפנית, נחזור אליך בהקדם אפשרי לפי שעות הפעילות שלנו
{{ errorsShort.name }}
{{ errorsShort.phone }}
{{ errorsShort.sphere_id }}

תוכנית שותפים של Contact

תכנית שותפים של קונטקט מאפשרת לבעלי עסקים (אופליין) ולבעלי אתרים (אונליין) לקבל תמורה כספית ו/או שיווקית באמצעות לקוחות מופנים על ידך לזירת  מרכז הצעות מחיר שלנו. משפחת קונטקט מציגה בפניכם מספר אפשרויות לשיתופי פעולה עסקיים שיגדילו את רווחיות העסק שלך כספק שירות, ויאפשרו לקבל ROI גבוה יותר מכל תוכניות שותפים אלטרנטיביות (כולל איביי ואמזון בהם אתם אף פעם לא יכולים להיות ודאים לפוליטיקת חלוקת רווחים שתקבלו בעתיד) במידה ותחליטו לעבוד עם קונטקט כשותפים לחלוקת רווחים בלבד. אחד היתרונות המובהקים שלנו שאתם יכולים לשלב את שתי העולמות ולהרוויח מתוכנית שותפים ומקבלת לקוחות לחסרתכם גם יחד.      

א) תוכנית שותפים לבעלי אתרים: 

בעלי אתרים (Webmasters) יכולים להירשם לפלטפורמה ולקבל קוד להטמעת טפסי יצירת קשר של קונטקט בתוך אתריהם תוך התאמת צבעים וגדלים של הטפסים דרך קוד אשר יצתרכו להטמיע באתר בכדי להציג את טפסי יצירת הקשר של Contact - דרכם יתנקזו הלקוחות הפוטנציאלים אלינו למכרז. כל צרכן שיגיע דרך הטופס לזירת מכרזים הפוכה שלנו יקבל חלוקת רווחים (פתוח למו"מ) בין זירת קונטקט לאתרכם. ככל שאתרכם יהיה חזק, ממותג ובעל נראות טובה יותר כך הסבירות שמאזן חלוקת הרווחים יהיה לטובתכם.   

דוגמא מספרית א' (לבעלי אתרים) : אתר בתחום סנדאות יוגה העביר לקוח למכרז סנדאות בין מורי יוגה שונים שנמכר ל 3 מורי יוגה ב 40 ש"ח כל אחד = 120 ש"ח. נניח כי מדובר באתר מקודם שמייצר הרבה פניות וחלוקת הרווחים בינו לבין זירת קונטקט יעמוד על 50% - קרי מחצית מ 120 ש"ח = 60 ש"ח. בעל האתר יקבל 60 ש"ח לזכותו למשיכה. ברגע שעמלות המשיכה יעברו את הסף המינימאלי למשיכה בחשבון - שותף יוכל למשוך את רווחיו. (הכוונה כי תיעשה העברה בנקאית לחשבון השותף על סכום המשיכה מתבקש).        

ב) תוכנית שותפים לבעלי עסקים משלימים:

עסק שנותן שירות משלים (ראו: מוצר/שירות משלים בויקיפדיה) לעסק אחר כגון: אולם אירועים לצלם או אדריכל לקבלן בניה. כל בעל עסק שיכול למסור לקוחות לאחד התחומים המשווקים דרכינו גם יוכל לקבל חלוקת רווחים מסך כל מכירה במכרז גם אם העסק עצמו אינו משתייך לאחד התחומים המשווקים בקונטקט.

דוגמא  מספרית ב': רו"ח מסר את אחד הלקוחות שלו שהתעניין בגיוס אשראי לעסק דרך קרנות מדינה. מכיוון שאינו מתמחה בתחום גיוס אשראי העביר את הפניה לקונטקט. הפניה יצאה למכרז למגייסי אשראי ונמכרה ל 3 יועצים פיננסיים ונסגרה אצל אחד מהם בשווי של 10,000 ש"ח שווי תיק. במקרה הנ"ל קונטקט מתחלקת בשווי העמלה שקיבלה עם העסק המוסר לפי שווי חלוקת רווחים בין שותף לבין קונטקט מסה"כ שווי העמלה. (נניח שווי עמלה = 20% ושווי חלוקת רווחים בין רו"ח ולבין קונטקט עומד על50%) 20% מ 10,000 ש"ח = 2000 ש"ח ו 50% מ 2000 ש"ח = 1000 ש"ח. זה מה רו"ח מוסר לקוח יקבל במקרה הנ"ל (במידה ותיסגר העסקה במכרז מול אחד מברוקרי אשראי כמובן).    

ג) תוכנית שותפים לבעלי עסקים מתחרים:

בעל עסק בכל תחום מתחרה שמשווק דרכינו יכול להזדקות על לקוחות לא רלוונטיים לעסק שלו דרך הפנייתם למכרז (קונטקט). אי רלוונטיות של הלקוח מתחרה יכול להיגזר ממגוון סיבות אפשריות - דוגמאות: מחיר מטרה של הלקוח נמוך מידי, אזור הגעה לא נוח ו/או לא מתאים, תאריכים לא נוחים וכ"ו. במקרים אלו במקום לזרוק את הלקוחות הלא רלוונטיים ל"פח אשפה", דרך פלטפורמת שותפים שלנו בקונטקט בעלי עסקים יוכלו לקבל תמורתם לקוחות אחרים רלוונטיים לעסק או תמורה כספית. 

דוגמא מספרית במידה ואתם שותפים לפי עסקאות (Deal Maker): נניח ואתם חברת הובלות ופנה אליכם לקוח שמעוניין בהובלה בתאריך בו המשאית שלכם תפוסה. העברת את הפניה לקונטקט. ונניח כי עלות משיכת לקוח שלכם = 20 ש"ח וגם הפניה שמסרתם נמכרה ל 3 חברות מובילים שמתוכם 2 קנו את הלקוח ב 20 ש"ח = 40 ש"ח וחברת הובלה שלישית סגרה את הלקוח ב 3000 ש"ח והעבירה עמלה בגין העסקה. במקרה הנ"ל, אתם כעסק מוסר לקוח שעובד מולנו כשותף לפי עסקרות, מקבלים 100% מהרווח הנמכר בקונטקט ובמידה ושווי עמלת סגירה עומד 10% אתם תקבלו 340 ש"ח לזכותכם ובזכות זו תוכלו למשוך 340/20=17 לקוחות שכן יכולים להתאים לכם. כמובן שבמידה ותסגרו עסקאות מתוך לקוחות שאתם מושכים תצטרכו להפריש תמלוגים בהתאם למה סוכם מול זכיין מנהל תיק לקוח שלך בקונטקט. (הערה: חלוקת רווחים של 10% מול חברת הובלות הוא נתון שניתן למטרת המחשה בלבד!) 

דוגמא מספרית במידה ואתם שותפים במשיכת כספים (Lead Buyer): ניקח לשם המחשה את אותה הדוגמא בדיוק שניתנו עבור עסק שותף לפי עסקאות בפסקה לפני: שוב נניח ואתם חברת הובלות ופנה אליכם לקוח שמעוניין בהובלה אך לא רצית אותו כי מחיר מטרה שלו נמוך ממה שאתם מצפים לקבל. העברת את הפניה לקונטקט. ונניח כי עלות משיכת לקוח שלכם = 20 ש"ח וגם הפניה שמסרתם נמכרה ל 3 חברות מובילים שמתוכם 2 קנו את הלקוח ב 20 ש"ח = 40 ש"ח וחברת הובלה שלישית סגרה את הלקוח ב 3000 ש"ח והעבירה עמלה בגין העסקה. במידה וחלוקת רווחים שלכם עומדת על 50% ושווי עמלת סגירה הוא 10% אתם תקבלו 340/2 = 170 ש"ח לזכותכם ובזכות זו תוכלו למשוך 340/20= 8 לקוחות על לקוח אחד שמסרתם ועוד ישאר לכם 10 ש"ח בארנק אלקטרוני שלך בחשבונך בקונטקט או שתוכלו למשוך את הרווחים בכסף. ביתרון הוא שבמקרה הנ"ל לא תצטרכו להפריש תמלוגים לקונטקט בין עסקה שסגרתם גם במידה וסגרתם את כל הלקוחות שקיבלתם בתמורה!   

הערה: לכל תחום בעת מסירת לקוח קיימת עלות סינון אנושי של קונטקט והיא אינה נלקחה בחשבון על מנת לפשט את החישובים בדוגמאות שנמסרו לעיל. לפרטים נוספים פנו לזכיין שלכם בתחום. תוכלו לראות את רשימת הזכיינים שלכם בתחום רלוונטי שמשווק דרכינו (במידה ומשווק דרכינו). כמו כן במשיכת רווחים ככסף בלבד לכל תחום יהיה סף משיכה מינימלי שחשבונכם יצטרך לצבור על מנת לממש את המשיכה הכספית.

במידה ולא תמצאו התאמה בין התחום המשווק בקונטקט להתמחות העסק שלכם - נשמח לבחון את התאמתך לבלעדיות בשיווק דרך קבלת זיכיון בתחום. כזכיינים תוכלו להרוויח משני עולמות יחד - להוביל כספקי שירות בתחום ההתמחות שלכם (דרך ניקוז לקוחות מתאימים לעסק שלכם) ולקבל הכנסה פאסיבית כמשווקים זכיינים (ראו: זכיינות בקונטקט).