הרשמה לזירה הרשמה לזירה האני המאמין שלנו מי אנחנו? איך הפלטפורמה עובדת? מאיפה מגיעים הלקוחות? למה כדאי להירשם לזירה? להכפיל רווחים ללא מאמץ לגייס לקוחות איכותיים לעסק בשת"פ עם קונטקט להיות זכיין של קונטקט בקבלת הצעת מחיר כצרכן הרשמה לזירה

Meet your
expectations

למידע נוסף

כיצד קונטקט מבטיחה לקוחות איכותיים לעסק

סיוע טלפוני בהרשמה לזירה

שלבים ועקרונות בסינון לקוחות

במידה והפנמת את המסר מהוידאו, שכל לקוח לא רלוונטי שמגיע לעסק שלך מבזבז לך את תקציב הפרסום מבלי לספק החזר השקעה ומסירתו אלינו גם תגדיל לך משמעותית את רווחיות העסק (בגלל שתקבלו בגין לקוחות אלו תמורה כספית או תמורה שיווקית). במידה וסיבה של הגדלת רווחים בעסק אינה סיבה מספיק מספקת עבורכם, - להלן מספר סיבות נוספות שבוודאי ישכנעו אתך להתשתמש בפלטפורמה שלנו בכל זאת.  
  
נציג בפניך מספר שלבים בסינון לקוחות אשר יגיעו אליכם דרך אפליקציה שלכם או מערכת ניהול באינטרנט לנוחיותכם.

עקרון איכות ראשון - פילטור לקוחות ב 3 תחנות סינון איכות 

בשלב ראשון – סינון טלפוני אנושי: לאחר מסירת לקוח לא רלוונטי עבורכם, מכל סיבה שהיא, אנו מבצעים עם הלקוח הנמסר תיאום ציפיות טלפוני או פוסלים את הפניה. ברוב המקרים (אם הלקוח לא יודע כיצד למלא את פרטי בקשה לקבלת הצעת מחיר בעצמו) צרכנים יוכלו לקבל ליווי וסינון טלפוני אנושי מאנשי מקצוע  של קונטקט המתמחים בענף אליו פנה הצרכן. (קונטקט מפעילה Call Center ייעודי לכל תחום פעילות בשיטה מבוזרת בנפרד). במקרים רבים המסנן האנושי יהיה בעצמו בעל ידע וניסיון עבודה רלוונטי בתחום.

דוגמא: לקוח פוטנציאלי במקום למלא את כל הטופס הארוך השאיר רק שם וטלפון. יועץ טלפוני של קונטקט בתחום מתבקש יוצר עימו קשר, מבין את הצורך, מכווין במידת הצורך לשירות מתאים ביותר לצרכן ומשלים את כל פרטי הבקשה כך שבעלי מקצוע רלוונטים בלבד יקבלו את הפניה.     

בשלב סינון שני - סריקה והתאמת בעלי מקצוע: במידה ונמצאת לפחות התאמה אחת המערכת מספקת לעסק מוסר לקוחות חלופיים בהתאמה מדויקת לפרופיל בקשתו. לאחר ליווי אנושי ושליחת בקשה מפורטת, המערכת תנתח ותחשוף אוטומטית את פרטי הבקשה רק לבעלי מקצוע שביקשו במסנן שלהם להיחשף לבקשות מסוג זה בלבד.

דוגמא: חברת השמה שמחפשת מפתח לאייפון לא תיחשף מראש לקורות חיים של מפתח אנדרואיד, או חברת השמה שמחפשת מפתח לאייפון עם נסיון מעל 5 שנים לא תיחשף מראש למפתחי אייפון עם נסיון עד 5 שנים. המסננים האלה יכולים להיות הרבה יותר מתקדמים בהתאם לדרישתה של חברת השמה במערכת. (נסיון, התמחות, עבודה בחברות מסוימות, נתוני השכלה, גיל, סטאטוס משפחתי וכד')      

בשלב סינון שלישי – חופש בחירה של בעל מקצוע: אתם כבעלי מקצוע תמיד תוכלו לבחור לפי פירוט הבקשה עם מי אתם מעוניינים לתקשר ועם מי לא לפני יצירת קשר בפועל. בעלי מקצוע בעצם מקבלים פניה מפורטת של צרכן עם כל פרטי טופס יצירת קשר מלאים ומפורטים (לבד או עם יועץ טלפוני) ללא מספר טלפון שלו (הכוונה שעל מנת לחשוף את מספר הטלפון של לקוח בעל מצקוע יצטרך לבצע פעולה נוספת). במילים אחרות רק לאחר שבעלי המקצוע רלוונטיים שכבר קיבלו - הכוונה "נחשפו" לבקשת הלקוח יחליטו האם ליצור קשר עם הלקוח הפוטנציאלי ספציפי או לא.

דוגמא: נחשפת (קיבלת פירוט מלא לפרופיל בקשה) היום ל 5 לקוחות פוטנציאלים לעסק שלך אך בחרת ליצור קשר (לחשוף מספר טלפון) רק עם 2 מתוך 5. 

רגע זה לא הכל - קונטקט אינה עוצרת את תהליך וידוא איכות הלקוחות בשלושה מסננים אלו בלבד, אלא מבצעת התאמות דירוג בית העסק והתאמות מהירות ליצירת קשר עם לקוח פוטנציאלי. 

עיקרון איכות שני -  המלצת המערכת על בסיס דירוג בית העסק

מערכת קונטקט בודקת את רמת מהימנות של כל בעל מקצוע על בסיס סקרי שביעות רצון וניתוח פנימי של נתוני שימוש במערכת על מנת לתת סדר עדיפות גהוה יותר לקהל לקוחותנו (הצרכנים) מול בעלי המקצוע המדורגים גבוה יותר. רק במידה ולא ימצאו בעלי מקצוע בעלי דירוג גבוה שמתאימים לפירוט הבקשה שלך המערכת תאפשר חשיפה גם לבעלי דירוג נמוך יותר במערכת בסדר עדיפות יורד.  

דוגמא:  בעת הבקשה המערכת סרקה 100 בעלי מקצוע בתחום ומצאה התאמה ל 10 בלבד. המערכת תציג את פרטי הבקשה קודם כל רק לעסקים בעלי קבוצת דירוג גבוהה יותר ורק לאחר מכן לקבוצות בעלי דירוג נמוך יותר כאשר נניח רק 3 עסקים ראשונים מתוך 10 עסקים בעלי התאמה לפרופיל הבקשה יוכלו בעצם לחשוף את הפניה, אי לכך, הסבירות שלקוחות יגיעו לעסקים בעלי קבוצות דירוג נמוכים תפחת משמעותית מכיוון שעסקים בעלי דירוג גבוה יותר פשוט יקנו אותם בדרך טרם יסתיים המכרז.          

עיקרון איכות שלישי - ראשוניות פניה / חשיפה 

מתוך כל בעלי מקצוע שנחשפו לבקשות צרכנים רק כמות מוגבלת של ספקי שירות ראשונים (על בסיס כול הקודם זוכה) שפנו אליכם יוכלו לחשוף את פרטי ההתקשרות מולם. לאחר חשיפה מקסימלית של X פעמים פרטי התקשרות מול קהל הצרכנים נחסם לבעלי המקצוע "המאחרים". הכוונה שבמידה ובעל מקצוע בשלב כלשהו מרגיש "שובע" הוא לא ישתתף במכרז והצרכנים לא תצטרכו לקבל הצעות מחיר לא רלוונטיות ולבזבז את זמנם ללא הצדקה לכך.

קונטקט מבטיחה לבעל העסק את ההצעות הטובות ביותר על בסיס שלושת עקרונות הבאים: סינון מעטים מתוך רבים, דירוג גבוה של בעלי מקצוע וראשוניות הפניה. 

במידה ובעלי המקצוע לאחר שלושת סבבי סינון, דירוג וראשוניות מחליטים בכל זאת להתקשר לצרכן למתן הצעת מחיר טלפונית או לצורך קביעת פגישה פרונטלית, הרי פלטפורמה שלנו תבטיח הן לבעל העסק (מספק השירות) והן לצרכן (מבקש שירות) בדרך מהימנה וטריביאלית את התוצאות הטובות ביותר!