הובלת משרדים - כל מה שעליך לדעת על הובלות עסקים

מחפשים הובלה לעסקים?

 

הגעתם למקום הנכון!

 

אנחנו נבטיח לכם הובלת משרד יעילה ומקצועית הכוללת את כל הדגשים החשובים שיש לבצע בעת העתקת בית עסק למקום חדש.

 

 הובלה של משרד יכולה להיות לעתים כרוכה במאמץ לא פשוט מצד בעל העסק. ישנן סיבות רבות שבגללן בעלי עסקים עוברים למשרד חדש, אבל הדבר החשוב ביותר היא לבצע את הובלת המשרד והעתקתו למקום חדש בצורה מתוכננת ויעילה. במידה והעברת המשרד למקום החדש לא נעשתה בצורה יעילה היא עלולה לפגוע ברווחיות העסק ולעלות לבעל העסק לא מעט זמן וכסף. לפני העברת משרד יש קודם כל לנהל את תכולת המשרד.

 

מה צריך לעשות לפני הובלת משרד?

 

קודם עלינו להחליט מה מבין הרהיטים, המחשבים והציוד עובר איתנו למקום החדש ומה מוחלף בחדש. את זה נוכל לדעת על ידי הסתמכות על תכנון השטח במיקום החדש, מצב הציוד הקיים והתקציב שעומד לרשותינו. לאחר שהחלטנו איזה ציוד עובר איתנו למיקום החדש, נערוך רשימה מפורטת שמתארת את מיקום הפחץ במקום החדש, כך נוכל למסור את הרשימה לחברת ההובלות ולהקל בלוגיסטיקה של התנהלות המעבר. תחום נוסף שכדאי לנו לבדוק לפני המעבר הוא הניירת. במשרדים רבים ישנה ניירת רבה ומיותרת של מסמכים שגילם מעל 7 שנים שאין חובה לשמור אותם מבחינה חוקית, וכדאי להיפטר מהם לפני המעבר למשרד החדש. אם יש לכם קלסרים רבים אולי כדאי לשקול אפשרות של ארכיון במשרד חיצוני או בפינה נסתרת במשרדכם. נושא נוסף שכדאי לבדוק לפני המעבר הוא המחשבים והשרתים. חשוב מאד לעשות גיבוי להכל לפני המעבר. בנוסף, ברשימה אותה אנחנו מכינים עבור חברת ההובלות חשוב לציין את מספר המחשבים, המסכים והשרתים.

 

בדיקת המיקום החדש

 

יעילות ומהירות העברת המשרד לויה בתשתיות הקיימות במשרד החדש. עלינו לדאוג לפני המעבר להתקנה של נקודות חשמל ותקשורת שמתאימות לצרכים שלנו. כמו כן, לתכנן את מיקום הריהוט, לצבוע במידה ונדרש, ניקיון, הדברה ואפילו שפה עיצובית וסטיילינג של המשרד. התייעצו עם מעצב פנים או סטייליסט לפני המעבר.

 

למי צריך להודיע?

 

בכדי העתקת המשרד תתבצע בצורה חלקה ככל הניתן, כדאי מאד ליידע את כל מי שיכל להיות קשור לכך. ראשית נודיע לעובדי המשרד, ללקוחות ולספקים. ללקוחות ניתן להשאיר הודעה במענה הקולי, באתר הבית שלכם ודף הפייסבוק אם יש לכם. לספקים כדאי לשלוח מייל המעדכן על המעבר למיקום החדש ועל זמן המעבר. 

 

לפני ההובלה: לוח זמנים ובחירת אופן המעבר

 

הנושא הראשון שאליו צריך להתייחס הוא תכנון הזמן. כדאי לבצע את התכנון עוד הרבה לפני ההובלה עצמה. מטרת התכנון היא לקבוע תאריך עבור ההובלה ולתאם מול נציגים פנימיים וחיצוניים. נושא חשוב נוסף הוא בחירה של שיט המעבר. חברת הובלות מקצועית מכירה את התחום של הובלת משרדים ויודעת כיצד לבצע אותו על הצד הטוב ביותר.

 

במהלך ההובלה: אריזה ושינוע

 

הפעולה שלוקחת הכי הרבה זמן ומאמץ בהעברת משרד היא האריזה. רו בהמשרדים לא מבצעים בעצמם את האריזה, אלא נעזרים בשירותי אריזה של חברת ההובלות. היתרון המשמעותי של זה הוא החיסכון בזמן. למובילים שמבצעים את האריזה יש ניסיון רב בתחום, והם מבצעים את האריזה ברמה גבוהה ובמהירות. כאשר מסיימים לארוז ניתן להתחיל בהעמסה למשאית ההובלה. לאחר ההעמסה מחיל השינוע למיקום החדש. כדאי למנוע מראש תקלות ונקים שעלולים לקרות על ידי בחירת חברה מקצועית אשר יש לה פוליסת ביטוח מקיפה ומשתמשת בציוד מתאים לאופי ההובלה.

 

לאחר ההובלה: פריקת הציוד וסידור המשרד

 

השלב האחרון של המעבר הוא פריקת הציוד במשרד החדש וסידורו במקום המתאים. וודאו שכל הציוד שלכם ירד מהמשאית בצורה בטוחה, שימו לב לציוד שביר והקפידו על פיזור נכון של הארגזים בתוך המשרד על מנת למנוע מאמץ מיותר של גרירה למקום אחר בהמשך.

 

איפה מוצאים מובלים להעברת משרד?

 

כאן בקונטקט תוכלו למצוא עשרות מובילים מקצועיים אשר מספקים שירותים שונים להעתקת משרדים בצורה יעילה וקלה.

 

כל מה שעליכם לעשות זה, להשאיר את הפרטים שלכם בטופס כאן למטה והמערכת שלנו תשלח אליכם עד 3 הצעות מחיר של מובילים מומלצים באזור מגוריכם המתמחים בהובלת בתי עסק.

 

המערכת שלנו שולחת אליכם אך ורק הצעות המתאימות בדיוק רב לנתוני הבקשה שלכם ולתקציב שהגדרתם.

 

חסכו זמן, טרחה וכסף רב - במקום אחד!

 

קונטקט - לעמוד בציפיות - CONTACT

 

 

השוואת מובילים בהובלות

תודה שפנית לקונטקט,

נציגנו מטפלים כרגע בפניות קודמות,

ניצור איתך קשר בהקדם אפשרי

להתאמת איש מקצוע אידיאלי

לפרופיל בקשתך

{{ errors.name }}
{{ errors.phone }}
כתבות שלנו