הובלות של עסקים - הערכות ולוגיסטיקה בהעתקת בית עסק

אם הגעתם לכאן, סביר להניח שאתם עומדים לפני מעבר או העתקת בית העסק למקום חדש.

 

אנחנו נבטיל לכם מעבר חלק ומקצועי ביותר עם צוות הובלות איכותי ומיומן בהובלת עסקים הכוללת את כל הפרטים הקטנים!

 

הובלה של בית עסק למקום חדש לא מסתכמת רק בבחירת מוביל ומארז של ציוד. מעבר כזה טומן בחובו משימות רבות וחשובות נוספות להיערכות מוקדמת וטובה למעבר מוצלח. במאמר הזה ריכזנו עבורכם את המשימות הנרדרשות לקראת ההובלה והמעבר ואפילו את הפרטים הקטנים שניתן להתחיל להערית לקראתם כבר בחודשים שלפני המעבר עצמו.

 

מה צריך לבדוק לפני מעבר בית עסק?

 

כאשר אנו נדרשים לבצע מעבר של בית העסק, לא משנה אם הוא קטן או עסק גדול יותר, כאשר נחפש חברת הובלות חשוב שנבדוק מספר פרמטרים חשובים. קודם כל, לפני שמתחילים בתהליך קבלת הצעת המחיר, מומלץ מאד לבתחיל את כל התהליך מוקדם, לפחות חודשיים קודם המעבר, ולהתחיל בחיפוש חברת הובלות. בצורה כזו יהיה לכם מספיק זמן לתאם מראש, לבדוק חברות שונות ולהשוות ביניהן, לקבל המלצות ואפילו לעשות הסכם מסודר עם החברה. בנוסף, חשוב מאד לבדוק את פוליסת הביטוח שלה לפני חתימת ההסכם על מנת למנוע עוגמות נפש והפסדים מיותרים או נזקים.

 

מכינים רשימה מסודרת!

 

הדבר הראשון שכדאי לעשות לפני כל פרוייקט בסדר גודל כזה של מעבר בית עסק הוא רשימה מסודרת. כל שהרשימה תהייה יותר מפורטת, כך יהיה קל יותר בהמשך. הרשימה הזו תלווה אתכם מרגע ההחלטה על המעבר ועד הימים הראשונים בבית העסק החדש. לכן כדאי מאד לפרט כמה שיותר ולפרק אותה לקטגוריות שונות ואפילו למנות אחראים על כל נושא ברשימה כך העבודה תהייה קצרה יותר וקשה פחות.

 

פרטים חשובים שכדאי שיהיו ברשימה:

 

1. משימות בראשי פרקים (חברת הובלה, קניית ריהוט וכד'..)

 

2. הערכה של מצב הציוד המשרדי הקיים בבית העסק.

 

3. רשימת המלאי של הציוד אותו תרצו להעביר.

 

4. רשימה של ספקי ציוד, טכנולוגיה, תקשורת וכד'.

 

5. תקציב מוערך לכל הוצאה.

 

חשוב לזכור: רשימה שהוכנה בנחת ומפורטת ככל הניתן חוסכת לכם הוצאות מיותרות וכאבי ראש בהמשך.

 

מה עוד צריך לבדוק על המקום החדש?

 

בערך כשלושה חודשים לפני המעבר רצוי לברר האם למקום המעבר החדש יש דרישות מיוחדות שקשורות לאבטחה או לתקשורת. כמו כן, רצוי לברר מה מצב המשרד והאם נדרש בו שיפוץ. אם התשובות לשאלות הללו חיוביות, כדאי מאד להעריך מראש את העלות ואת הזמן הריאלי שיקח לטפל בכך. רצוי גם לקחת בחשבון את תוואי המשרד, הן מבחינת עיצוב והן מבחינת חשמל ותקשורת. בקשר לשקעים וליציאות תקשורת, כדאי לברר מראש כמה יש, היכן הם נמצאים והאם צריך להוסיף עוד. 

 

ניתוקים וחיבורים

 

חשמל, טלפון, אינטרנט, פקס, שרתי מיחשוב ואפילו בר מים - דאגו שבמקום החדש יהיו לכם חיבורים טובים לכל אלו. כחודש לפני המעבר לוקחים את הרשימה שלכם ומתחילים לסמן וי על כל מה שכבר ביצעתם, ומה שלא בוצע - סמנו לכם לבצע בהקדם. 

 

הודעה מוקדמת

 

אם יש לכם עובדים נוספים בעסק מלבדכם חשוב שתיידעו אותם בדבר המעבר למקום חדש עוד לפני שמתחילים עם כל הפרוצדורה של המעבר עצמו. חשוב שתעשו זאת מוקדם ככל האפשר כדי שהעובדים שלכם יחושו בטוחים בכם. לכן, אחרי שכבר גיבשתם החלטה על המיקום החדש ויש לכם כבר תאריך מעבר, כנסו את עובדי המשרד והודיעו להם על כך בצורה מסודרת, על מנת לגרום להם להרגיש מעורבים בתהליך. בנוסף, חשוב לשלוח מייל ולעדכן על המעבר לכל הספקים והלקוחות שלכם. אם המעבר עלול להשפיע באופן ישיר על על ההתנהלות השוטפת מול הלקוחות שלכם, כדאי כשבועיים לפני המעבר להשאיר הודעה קולית הנתב השיחות שיידע את הלקוחות והספקים על כך. אם יש לכם אתר או עמוד פייסבוק, רצוי מאד לעדכן גם שם על המעבר. כמו כן חשוב מאד לשנות את כתובת העסק במשרדים הממשלתיים, דואר וכד'.

 

להוביל ולא להיות מובל

 

כשבוע - שבועיים לפני המעבר רצוי לתאם עם המוביל את היום והשעה המדוייקת. תוודאו עם העובדים שלכם שכל אחד מבין ויודע את תפקידו ביום המעבר. בנוסף כדאי לוודא שכל הציוד החדש שנרכש הגיע למשרד החדש ואם לא אז לבדוק מתי. דאגו לקבל את המפתחות של המשרד החדש מספר ימים לפני המעבר כדי לחבר בינתיים את כל המערכות הטכניות בכדי לצמצם את הפגיעה בתפוקת העסק עד כמה שניתן.

 

יום המעבר מגיע

 

רצוי להתקשר לחברת ההובלות יום - יומיים לפני המעבר ולבדוק מולם שהכל מוכן ומסודר למחר. כדאי לקבוע את שעת ההובלה לשעות הבוקר המוקדמות כשאר הכבישים יחסית פנויים והמובילים מגיעים רעננים ליום עבודה חדש. ביום המעבר עצמו וודאו שיש נציג של בתי העסק בכל אחד מהמקומות, הישן והחדש. אם יש בהובלה יותר ממשאית אחת שמעבירה את הציוד - מישהו משלכם צריך להיות במקום החדש כדי לקבל את המובילים ולהנחות אותם היכן להניח ולפרוק את הציוד. כדאי מאד לכתוב על כל ארגז מה הוא מכיל והיכן צריך למקם אותו. השאירו כסף מזומן אם תרצו לתת טיפ למובילים והכינו בקבוקי מים וכוסות חד פעמיות לשתייה ואם תרצו אפשר גם כיבוד קל לנישנוש :) 

 

לסיכום:

 

מעבר של בית עסק, הובלה ושינוע של הציוד שלו למקום חדש הוא תהליך מורכב שחשוב להערך אליו מראש. אם תקפידו לבצע את כל השלבים הנדרשים לשם כך מראש, תוכלו להבטיח לעצמכם הובלה שקטה ובטוחה. אם אתם עומדים לפני מעבר כזה, כל מה שעליכם לעשות זה, להשאיר את הפרטים שלכם בטופס המצורף והמערכת החכמה שלנו תשלח איכם עד 3 הצעות מחיר של מובילים מומלצים באזור מגוריכם המתמחים בהובלת עסקים אשר ישמחו לעזור לכם ולתכנן יחד אתכם את כל הדרוש להובלה קלה, נעימה ובטוחה ככל הניתן.

 

חסכו זמן, מאמץ וכסף רב - במקום אחד!

 

קונטקט - לעמוד בציפיות - CONTACT

 

 

השוואת מובילים בהובלות

תודה שפנית לקונטקט,

נציגנו מטפלים כרגע בפניות קודמות,

ניצור איתך קשר בהקדם אפשרי

להתאמת איש מקצוע אידיאלי

לפרופיל בקשתך

{{ errors.name }}
{{ errors.phone }}
כתבות שלנו