קונטקט - חברת הזנק שמספקת סביבה טכנולוגית שיווקית לעסק - העסק שלך הופך למשרד פרסום של עצמו!

כיצד לייצר לקהל לקוחותינו סביבה שיווקית שתחזיר החזרי השקעה גבוהים לבעלי החברות דרך התייעלות בניהול שיווק, מכירה, תפעול וגביה ומתוך חסכון משמעותי בהשקעת משאבי זמן ומשאבים כלכליים בעסק?

 

זו שאלה שכל בעל עסק שואל אותה במוקדם או מאוחר! רצוי שיהיה מוקדם מאשר מאוחר :)  

 

הדעה הרווחת שהייתה עד שנת 80 שכל יחידות רווח אסטרטגיות בעסק צריכות לתמוך בעיקר במערך הייצור והתפעול של העסק. לאחר מכן הדעה התחלפה ומחלקת השיווק הפכה למרכזו של העסק. אנו מאמינים כי אין די רק בלהדגיר את מה חשוב אלא יש בהחלט לאן להתקדם מנקודת הבנה זו. 

 

הליבה (מחלקת שיווק) של כל העסק שמונה מעל 3 עובדים חייבת להתנהל באמצעות סט כלים אוטומטי יעיל ונוח בהתאמה להתנהלות צרכנית דיגיטלית שמקשרת בצורה נכונה בין תהליכים שיווקיים בחברה ומתנהלת בהתאם להלך הרוח של התנהגות צרכנית דיגיטלית של רובנו. (למעט פלח דמוגרפי של בני הגיל השלישי).    

 

אם נפרק את השאיפה שלנו להשקיע פחות ולהרוויח יותר לאבני בוחן נוכל להבחין כי נדרש שיפור מהותי במספר מישורים - בחלקם או כולם: 

 

  • קהל יעד: הגדלת מיקוד קהל מטרה שמוזרם מקמפיין פרסום לפרופיל עסקי מתבקש (הורדת נפולת פרסומית). 
  • פרסום: הורדת עלויות פרסום ושיווק בפועל (הזרמת יותר לקוחות בתקציב מושקע בפרסום ושיווק). 
  • מכירות: הגדלת יחס המרה של מכירה ללקוחות שמוזרמים מכוח הפרסום והשיווק של העסק. 
  • מחויבות: הגדלת מחויבותם של לקוחות ברכישה חוזרת של השירות. (העצמת חווית שירות עבור צרכנים).   
  • ניהול זמן: הודרת עלויות של עובדים ע"י ניהול זמן אפקטיבי בתקשורת מדויקת בתוך החברה ומחוצה לה. 

 

עבודה בזמן אמת, שיפור תהליכי מכירה, גביה, שיתוף מידע, שקיפות תפעולית וארגונית ע"י מעקב ובקרה אמפיריים, שת"פ אוטומטיים חכמים, מיקוד קהל מטרה ויעילות פרסום בפועל הינם נגזרות של אוטומציית תהליכי ארגון ושיטות עבודה מחזוריים שמעלים את תפוקתה של פעילות שיווקית של כל חברה. 

 

חברות להן אין כיום ממשקי קצה אפליקטייביים ממותגים בסיסיים שכוללים: תקשורת צרכנית בזמן אמת מלקוחות חדשים וחוזרים, שיתוף מידע חשוב עם גורמי מפתח רלוונטייים בארגון, שקיפות בבקרה ומעקב מתקדמים בין הצדדים אינם יכולים לטעון כי מתנהלים שיווקית נכון בעידן טכנולוגי מתקדם.  

 

לדוגמא: כאשר איש מכירות צריך להשקיע ב 20% יותר זמן בתהליכי מכירה שוטפים שכוללים שליחת הצעות, תקשורת ומעקב מול לקוחות, שיתוף מידע וכד' - הספקי מכירה של אותו איש המכירות יורדת פרופורציונאלי באותו קנה מידה. המשמעות הוא תקבול של כ 20% פחות במחזור מכירות. ובסה"כ דיברנו על משתנה אחד בלבד (ייעול תהליכי מכירה של אנשי מכירות בחברה).      

 

מהו החידוש אותו מביאה פלטפורמת קונטקט? 

 

מתוך נסיון של למעלה מ 10 שנים בתחומי השיווק והפרסום הדיגיטלי ולצד תובנות ממגבלות פרסום הממומן, קידום אורגני ומחסומי מכירה וגביה אפשריים מול קהל מטרה של העסק, במרוצת השנים פיתחה חברת קונטקט פלטפורמה שמשמשת לסביבה טכנולוגית שיווקית ללא מתחרים, כפתרון בעל ערכים מוספים ויתרון תחרותי מובהק לדיגיטליזציה מהירה של שוק הצריכה.

 

האידאולוגיה של הקונטקט מתבססת על שלושת אבני בינה שיווקיים הבאים:      
 

  1. הצרכן תמיד יעדיף לקבל הצעת מחיר/שירות רק מספקים/בעלי מקצוע אשר להם יש יתרון יחסי בפרופיל בקשתו. 
  2. קיימת סבירות גבוהה שאם צרכן שלא מתאים לעסק אחד (מכל סיבה שהיא) הוא יכול להיות לקוח איכותי לעסק/ים אחר/ים.
  3. הצרכן ברוב מוחלט מהמקרים יעדיף להשוות עם מספר ספקים המתמחים בפרופיל בקשתו מאשר להתבסס על הצעת עסק אחד בלבד.

 

מהיום, מערך התקשורת של העסק מול משרד פרסום / שיווק שמייצג אותו מקבל בקונטקט משמעות חדשה:

 

  • טכנולוגיה מתקדמת תחת מיתוג אישי: עסק אינו צריך להשקיע מאות אלפי שקלים בפיתוח תוכנה על מנת לעבוד עם מערכת שיווקית טכנולוגית שמותאמת ב"תפירת חליפה אישית" עבורו!
  • העסק הוא "בנק חברתי - עסקי": בזכות הצמדת ארנקים אלטרוניים לחשבונות אישיים בפלטפורמה ניתן לייצר שיתופי פעולה אוטומטיים חכמים שמוזילים משמעותית את עלויות הפרסום ללא צורך בהשקעה כספית נוספת וללא מאמץ מהותי.  
  • העסק הוא משרד הפרסום של עצמו: כל תהליכי הפרסום, רכש המדיה ושיתופי פעולה צריכים להיות בשליטה מוחלטת ובשקיפות מלאה מול משווקים (משרדי פרסום/קידום) שמייצגים את העסק. משרד פרסום הופך להיות יותר פונקציה של תפעול טכני לצורך הזרמת פניות לחברה מערוצי הפרסום השונים.       

  

 

 

היום כחברת הזנק, למדנו להוריש את ה DNA שלנו באמצעות הטמעת אוטומציה מלאה ואוטונומית של העסק תחת מיתוג אישי משלכם – LABEL.  

 

הפלטפורמה מתופעלת באופן עצמאי ע"י המפרסם ובעלת יכולות גמישות לחלוטין בהתאמה להתנהגות צרכנית לכל תחום שירות מתבקש תחת ניהולו וסטאטוס עיסוקו (ניהולי, מכירתי, משימתי / תפעולי) של כל עובד בחברה. 

 

סביבה טכנולוגית מכילה אלמנטים וכלים טכנולוגיים שיווקיים רבים ייחודיים לנו בלבד בניהול לידים, פרסום, תפעול, רכש מדיה, מכירה וגביה שמייעלים את ההתנהלות השוטפת עבור כלל הצדדים הנקשרים בעסקה. (משווקים <<>> מפרסמים <<>> צרכני קצה).

 

על מנת לבנות מערכת יחסי אמון הדדיים אנו מאמינים כי יש לעבוד עם קהל לקוחותינו רק על בסיס הצלחה הדדית ומתוך רווח נקי של המשתמשים מעצם השימוש במערכת. 

 

 

 

 

 

 

רשימת מודולים / יכולות של הפלטפורמה:  

 

פלטפורמת קונטקט מאפשרת הרכבה מודולרית בתפירת חליפה אישית Label ממותג אישי גמיש ומותאם להתנהגות הצרכנית של קהלי המטרה נכון לתחום פעילות מתבקש הכולל:

 

CRM /  מערכת ניהול לידים מהדור החדש: מערכת קשרי לקוחות אפליקטיבית ב"ענן" לתקשורת אוטומטית גמישה בין לקוחות קצה וספקי שירות תחת מיתוג אישי ו"בתפירת חליפה" אישית לצרכי הארגון לרבות: ניהול לידים, פגישות, תזכורות, שיתוף מסמכים, בקרה, וידגטים, חיבורי API לתוך LABEL והחוצה למערכות צד ג', וכו'...    

 

מרכזיית קול סנטר - Call Center: הטמעת קולסנטר/ים במיקור פנים או מיקור חוץ כמנגנון קליטה, מכירה, תפעול באמצעות סלקציה אנושית מקדימה של לקוחות מוזרמים למנגנוני אחריות בעסק. ניתן להפעיל את המנגנון הקול סנטרים למטרת ניטוב ידני, פגישות אונליין / אופליין, עסקאות טלפוניות בגביה מלאה או חלקית, הוצאת בקשות למכרז ישיר (Auctions) או מכרז הפוך (BIDS) מול מפרסמים במכירת Performance

 

אפליקציית קצה לספקים: התנהלות עם לקוחות כ CRM ברכישה ממותגת או כמערכת  Performance ב LABEL מחוברת לבנק ארנקים לרכישה בלעדית או מחולקת בהרצה אוטומטית / ידנית / היברידית ברכישת לידים (CPL) או תיווך (CPA)  עם גבייה אוטומטית.        

 

אפליקציית קצה ללקוחות: תקשורת והתנהלות שוטפת ישירה של לקוחות קצה עם ספקי ישרות ב LABEL לצורך תזמון פגישות אופליין ו/או אונליין, שיתוף מסמכים, ניהול היסטוריית בקשות, ביצוע תשלומים, השוואת הצעות ועוד.. .

 

שת"פ / רכש מדיה / שטחי פרסום: חלוקת רווחים פיננסית גמישה בין משווקים ומפרסמים באמצעות ניהול ארנקים דיגיטליים פנימיים בתשלום גב אל גב בזמן אמת ובשקיפות תפעולית מלאה בין הצדדים (כוול הקלטות) עם אפשרויות חיבור נוחים לשטחי פרסום שונים דרך וידגטים דינאמיים או באמצעות חיבורי API נוחים.

 

מערכת תוכן מתקדמת אישית: מערכת תוכן אישית שכוללת סריקות גאוגרפיות, מנגנון דירוג ופידבקים אוטומטי מתקדם, מערכות פילטרים דינאמיות מתקדמות, כתבות, חיפוש, התמחויות, אופטימיזציה של מבנה כותרות וקישורים אוטומטי ייחודי מותאם SEO וכו'...   

 

 

 

פרפורמנס / השוואות / בידים: חשיפת צרכני קצה רק למפרסמים הרלוונטיים ביותר, דרך ארנקים אלקטרוניים אישיים, לפי מודל מכירה גמיש ומסוכם מראש מול המשווקים באמצעות מכירת קהל מטרה מדויק בהזמנה מראש ע"י המפרסם בשיטת (CPL) או תיווך עסקאות (CPA). אפשרויות של משיכה אוטומטית או סלקטיבית של לקוחות (ממותגים או בלעדיים או מחולקים) ע"י הוצאת בקשות להשוואה ישירה (Auctions) או מכרז הפוך (BIDS) מול מפרסמים עם סליקה/גביה מתקדמת.     

 

פרסום דיגיטלי VIP: מודול פרסום דיגיטלי מתקדם שמאפשר לבנות להריץ, לנתח, לייעל וגם למכור שיתופי פעולה אונליין ואופליין באוטומציה מלאה או באמצעות מודול קול סנטר. קיימים מנגנונים ללא מתחרים בשילוב מודולרי של מנגנוני השוואות ושיתופי פעולה.   

 

שונות: ניתן לפתח כל התנהלות מתבקשת על פי הדרישה.   

 

אנו מחפשים בעלי עסקים בעלי רצון ומוטיבציה להתפתח בשוק צריכה דיגיטלי תחת גב טכנולוגי איתן ומהיר בתגובתו.

 

נשמח לסייע במידת הניתן. 

 

 

 

השוואת יועצים שיווקיים בייעוץ עסקי

תודה שפנית לקונטקט,

נציגנו מטפלים כרגע בפניות קודמות,

ניצור איתך קשר בהקדם אפשרי

להתאמת איש מקצוע אידיאלי

לפרופיל בקשתך

{{ errors.name }}
{{ errors.phone }}